English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور مدیران شعب سمنان، شهرکرد و همدان

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با حضور مدیران شعب سمنان، شهرکرد و همدان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، با آغاز فعالیت شعب سمنان، شهرکرد و همدان شرکت انبارهای عمومی ایران زیر نظر شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران با هدف افزایش بهره‌وری و کارآیی شعب، جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد شرکت تهران و این شعب به منظور افزایش هماهنگی‌های لازم برگزار شد.

علیرضا عربی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران گفت: با توجه به شرایط درآمدی شعب، می‌بایست نگاه مجموعه‌ها به مقوله بازاریابی تخصصی‌تر شود و هر یک از پرسنل خود را یک بازاریاب بداند و در این راه گام‌های اجرایی بردارد.

وی افزود: شرکت تهران در راستای دست‌یابی به بازارهای جدید اولین قرارداد Door to Door را در دست اقدام دارد و شعب تابعه نیز باید به دنبال ورود به بازارهای جدید و افزایش درآمد باشند.

در ادامه این جلسه، مدیران شعب سمنان، همدان و شهرکرد ضمن ارایه گزارش عملکردی هفت ماه 96 در مقایسه با 95 به مشکلات، تهدیدات و فرصت‌های پیش‌رو مانند فرسودگی تجهیزات، ایجاد انبارهای اختصاصی، کمبود نیروی انسای متخصص و... پرداختند و پس از آن راه‌های بازاریابی و افزایش هم‌افزایی شعب با شرکت انبارهای عمومی تهران بررسی و مقرر شد ضمن برنامه‌ریزی به‌منظور بازدید حضوری از شعب، مصوبات این جلسه پیگیری و راه‌حل‌های خروج از زیان این شعب در دستورکار قرار گیرد.

گفتنی است، بنا بر مصوبه جلسه هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، شعب تابعه این شرکت با هدف افزایش بهره‌وری و کارآیی و همچنین ارتقای توان لجستیکی از اول آبان ماه 1396 به شرکت‌های تهران و غرب واگذار شدند.


۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷
تعداد کلیک: ۱,۰۶۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500