English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مهندس آذروش در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام مهندس آذروش در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، پس از درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت.
 


متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انالله و انا الیه راجعون»

در ایام سوگ فاطمه معصومه(س)، خبر ارتحال مرحوم آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تأسف اینجانب گردید. امروز، ایران بزرگ، پرچمداری شجاع و مُدبری کم‌نظیر را از دست داد. ایشان سال‌های متمادی از مبارزان نهضت در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بودند. او فرزند ثابت قدم، محبوب و مشاور امام‌‌خمینی (ره) و همراه و همدل دیرین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود. 

این عالم ربانی که از شخصیت‌های موثر نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران بودند، پس از عمری مجاهدت و صبوری، به ملاقات حق شتافت.

اینجانب ضمن نهایت تأثر و تأسف از ضایعه درگذشت اندیشمند بزرگ و سرمایه بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی ایران، مراتب تسلیت خود را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خاندان محترم هاشمی رفسنجانی و ملت شریف و قدرشناس ایران اعلام می دارم.

همچنین برای آن مجاهد نستوه سفر کرده، از درگاه خداوند متعال آرزوی علو درجات و غفران واسعه و برای بازماندگان و یاران ایشان صبر و شکیبایی از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

ولی آذروش
مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره
۲۰ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۴۴
تعداد کلیک: ۱,۰۷۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500